preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Plokite" Split

 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (šk.god. 2015./2016.)

 

Program za učenike:

-    redovita nastava – 70 sati godišnje (2 sata tjedno)

Ostali programi će se organizirati prema mogućnostima škole, a uključivanje učenika je dragovoljno:

-    izvannastavne aktivnosti,
-   
sportska međurazredna i gradska natjecanja,
-   
članstvo u sportskim klubovima.


Cilj nastavnog predmeta:

Tjelesnim aktivnostima razvijati i zadovoljiti potrebe učenika za kretanjem, kao i psihofizičke i socijalne potrebe kojima se uvećavaju adaptivne i stvaralačke sposobnosti u suvremenim uvjetima života i rada, te razvijati svijest o pomicanju i čuvanju zdravlja.


Zadaci nastavnog predmeta:

-    upoznavanje sa zakonitostima rasta i razvoja,
-   
razvijanje pravilnih stavova prema zdravlju i bolestima,
-   
usvajanje određenih informacija potrebnih za očuvanje zdravlja,
-   
razvijanje radnih sposobnosti,
-   
njegovanje higijenskih navika i navika za očuvanje i korištenje zdrave prirodne sredine,
-   
utjecati na usklađivanje nesrazmjera rasta kostiju, mišićne mase i masnog tkiva te rasta srčanog mišića, mase tijela i krvožilnog sustava, razvijati zglobno-mišićnu osjetljivost,
-   
utjecati na uspostavljanje narušenih koordinacijskih sposobnosti s obzirom na ubrzani rast u visinu, stimulirati razvijanje motoričkih sposobnosti (gibljivost, ravnoteža, preciznost, brzina, eksplozivna snaga, repetitivna snaga i statička snaga),
-   
zadovoljiti potrebe za grupnom identifikacijom,
-   
pomagati učenicima da svladaju krizu koja se očituje u konfliktima između pojedinaca,
-   
razvijati potrebu za stvaralaštvom.


Sportska oprema i ponašanje na nastavi

Na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture učenici moraju biti jednoobrazovno odjeveni (bijela majica bez natpisa, plavi ili crni donji dio sportske odjeće i čiste patike).
Također treba paziti da odjeća i obuća ne mogu izazvati ozljeđivanje (preširoke majice, nezavezana sportska obuća). Na sebi ne smiju imati predmete kojima mogu ozlijediti sebe i druge (sat, naušnice, prsten i sl.). Sve vrijedne stvari (novac, mobitel, nakit i sl.) ne smiju nositi na nastavu zbog mogućnosti nestanka (škola za nestanak istih neće odgovarati).
Nije dozvoljeno žvakanje ni unošenje hrane u sportsku dvoranu.


VREDNOVANJE UČENIKA U NASTAVI TZK (5. – 8.razred)

Sastavnice ocjene:

-    motorička znanja,
-   
motorička postignuća,
-   
motoričke sposobnosti,
-   
funkcionalne sposobnosti,
-   
odgojni učinci rada.

MOTORIČKA ZNANJA

Ocjenjuje se sve ono što učenici usvajaju u tijeku školske godine (preskakivanje vijače, vježbe na gredi, preskok u vis, skok u dalj, bacanje medicinke, padovi iz juda, elementi gimnastike te elementi rukometa, košarke, odbojke i nogometa).

Motorička znanja se uče, uvježbavaju, usavršavaju različitim metodama, a provjeravaju se tehničkom izvedbom pojedinog elementa te ocjenjuje ocjenom:

-    odličan (5) – učenik izvodi zadano motoričko gibanje bez greške, lako i skladno,
-   
vrlodobar (4) – učenik izvodi gibanje s manjim greškama uz manje poteškoće,
-   
dobar (3) – učenik izvodi vježbu s većim greškama i manjim poteškoćama,
-   
dovoljan (2) – učenik izvodi vježbu s velikim greškama i uz velike poteškoće ili uz pomoć,
-   
nedovoljan (1) – učenik ne može izvesti zadatak niti u elementarnom obliku niti uz pomaganje.

MOTORIČKA POSTIGNUĆA

Provjeravaju se i ocjenjuju pomoću mjerenja, a ocjena se definira prema kriterijima dogovorenim na početku školske godine, to su: trčanje na 40 m, 60 m, skok u vis i dalj, sve vrste bacanja, vršno odbijanje lopte, donje odbijanje lopte i donji i gornji servis (odbojka), vođenje lopte nogom, udarac sredinom hrpta stopala o zid (nogomet), hvatanje, dodavanje i vođenje lopte (rukomet i košarka).

MOTORIČKE SPOSOBNOSTI

Ocjenjuju se pomoću mjerenja pri čemu kao rezultat dobijemo konkretne vrijednosti izražene brojkom ili jedinicom mjere (metar, minuta, broj postignutih ponavljanja). Također se ocjenjuju razne vrste poligona, fleksibilnost, trbušnjaci, sklekovi, skok u dalj s mjesta, te drugi testovi specifični za provjeru motoričkih sposobnosti.

FUNKCIONALNE SPOSOBNOSTI

Testovi za ocjenjivanje funkcionalnih sposobnosti su trčanje na duže dionice (400 m, 600 m, 800 m, F6').

ODGOJNI ZADACI

Jedan od najvažnijih elemenata ocjenjivanja u predmetu , a od učenika se traži da:

-    redovito nosi sportsku opremu,
-   
redovito i aktivno sudjeluje u nastavi,
-   
pridržava se pravila ponašanja na nastavi tzk,
-   
zdravstveno-higijenske navike,
-   
sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima.


do pocetka šk. godine
E-Dnevnik od 10.09.2018.
ŽUPANIJSKA NATJECANJA


VREMENSKA PROGNOZA

FINALE ŠKOLE U NOGOMETU

CISOK SPLIT

Centar za informiranje i savjetovanje o karijeri

Portal - Upisi u srednju



Upisi u 1.razred 2016./17.

 

Županijska natjecanja


Upisi u srednje škole


Osiguranje učenika

Učeničke marende

PROMET d.o.o. SPLIT

Kalendar
« Kolovoz 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Izvanučionička nastava

NATJEČAJI ZA
TURISTIČKE AGENCIJE

QR Code

VIDEO OŠ PLOKITE

Školski list 2013

Zdravstveni odgoj


OGLASNA PLOČA

 

Grad Split Prijatelj djece

Hrabri telefon

 

Prijavi zlostavljanje

Stop nasilju među djecom

 

PREKINI LANAC

 

Sigurnost na internetu

Wikipedia

Hrvatska imena

 

Saznajte svoj OIB

 

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Korisni linkovi
 > MZOS
 > AZOO
 > NCVVO
 > Ettaedu
 > CARNet
 > Upisi.hr
 > CARNet Admin
 > Google
 > E-matica

ČASOPISI
Lista linkova je prazna
DNEVNI TISAK
Lista linkova je prazna
Važni dokumenti
"Stare slike" Splita


 

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Srednje škole u Splitu
Lista linkova je prazna
Službene stranice SPLIT

Tv program

Radio stanice

Najgledaniji video

 

Županijsko natjecanje

CARNet Vijesti
Novosti i press kutak :: Novosti :: Vijesti
02.08.2018. 13:06
Pilot projektom e-Škole započela digitalna transformacija škola u Hrvatskoj
Škole koje sudjeluju u CARNET-ovom pilot projektu "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola" značajno su napredovale u primjeni digitalnih tehnologija, pokazuju rezultati završnog vrednovanja digitalne zrelosti škola koje su CARNET i Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu (FOI), akademski partner na projektu, proveli u razdoblju od veljače do travnja ove godine.

18.07.2018. 12:28
Svečano potpisan Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za strateški projekt Hrvatski znanstveni i obrazovni oblak (HR-ZOO)
U srijedu, 18. srpnja 2018. godine u Ministarstvu znanosti i obrazovanja potpisan je Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za strateški projekt „Hrvatski znanstveni i obrazovni oblak (HR-ZOO)", referentnog broja KK.01.1.1.08.0001, u okviru „Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. -2020."

02.07.2018. 10:31
Ministarstvo znanosti i obrazovanja, CARNET i UNESCO surađuju u pripremi Strategije digitalne zrelosti škola
U sklopu provedbe projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)“ u Zagrebu se, od 2. do 4. srpnja 2018. godine, održava posljednja radionica Povjerenstva za izradu Strategije digitalne zrelosti škola. Radionicu organizira Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET kao nositelj pilot projekta e-Škole, u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja te stručnjacima iz UNESCO-a.

CMS za škole logo
Osnovna škola "Plokite" Split / Slavonska 13, HR-21000 Split / os-plokite-st.skole.hr / ured@os-plokite-st.skole.hr
preskoči na navigaciju